Credit Management & Leiderschap

In deze tijd van snelle ontwikkelingen en grote veranderingen is het goed om af en toe pas op de plaats te maken en uzelf vragen te stellen. Leiders van deze tijd nemen af en toe afstand om te kijken of het nog klopt waar ze mee bezig zijn, of de koers nog gelijk loopt met de strategie en of er nog waarde wordt toegevoegd aan klant en organisatie. Het gaat er om dat het spel verandert en als leider moet u mee veranderen om succesvol te blijven. Op welke manier geeft u leiding aan uw team, maar net zo belangrijk geeft u leiding aan de optimalisatie van de geldstromen en financiële risico’s die daarmee gepaard gaan.

Voor wie?

Deze masterclass is bedoeld voor Credit Professionals die werkzaam zijn binnen het Credit Management vakgebied en die zich graag laat inspireren en informeren over hoe bepaalde management theorieën een belangrijke bijdrage kunnen leveren aan het verder professionaliseren van ons vakgebied.

Uw Leerresultaat

In deze tijd van snelle ontwikkelingen en grote veranderingen is het goed om af en toe pas op de plaats te maken en uzelf kritische vragen te stellen De wereld globaliseert en digitaliseert steeds verder. Hierdoor krijgt de Credit Manager een andere plaats in de organisatie. Waar credit management tot voor kort vooral een operationele rol vervulde binnen organisaties als onderdeel van de afdeling finance, zien we in steeds meer organisaties dat credit management strategische positie begint in te nemen. Dit vraagt van de verantwoordelijke Credit Manager andere inzichten en een andere houding. De operationele kijk dient plaats te maken voor een meer strategische kijk op het organiseren van credit management en haar processen. Tijdens alle drie de filevrije colleges belicht expert Raimond Honig MBA vanuit zijn kennis, kunde en praktijkervaring naar instrumenten die deze veranderprocessen beheersbaarder, effectiever en uiteindelijk dus ook kansrijker maken.

Direct inschrijven

Programma

Deze Masterclass wordt enkel incompany verzorgd. Wij informeren u graag over het format en de mogelijkheden.

 

Vervolgtraining

Credit Management & Sales
Lean Credit Management
Strategisch Credit Management
Code: CML
Prijs: € op aanvraag
Examenkosten: nvt
Groepsomvang: maximaal 20 deelnemers
Duur: 2 dagdelen
Data: Klik hier voor de planning.

Inschrijfformulier

  • Deelnemer

  • Deelnemer verwijderenDeelnemer toevoegen
  • Factuurgegevens