Strategisch Credit Management

In hoeverre is het beleid van Credit Management afgestemd op de strategische doelstellingen van uw organisatie? En op welke wijze voegt u (met uw team) waarde toe aan zowel uw interne als externe klant? Als u de strategie niet op de juiste manier vertaalt naar de operatie, op welke manier verwacht u dan de doelstellingen te behalen? Tijdens deze masterclass zal Raimond Honig MBA u meenemen door de diversiteit van strategieën en de wijze waarop deze operationeel vertaalt kunnen worden naar uw organisatie. Na afloop kunt u direct aan de slag om de verkregen inzichten in de praktijk te brengen.

Voor wie?

Deze masterclass is speciaal ontwikkeld voor credit management professionals die zich op basis van baanbrekende managementtheorieën willen laten inspireren om het niveau van werken op hun afdeling naar een hoger plan te tillen en innovaties binnen het vakgebied aan te jagen.

Uw Leerresultaat

In deze tijd van snelle ontwikkelingen en grote veranderingen is het goed om af en toe pas op de plaats te maken en uzelf kritische vragen te stellen. De wereld globaliseert en digitaliseert steeds verder. Hierdoor krijgt de Credit Manager een andere plaats in de organisatie. Waar credit management tot voor kort vooral een operationele rol vervulde binnen organisaties als onderdeel van de afdeling finance, zien we in steeds meer organisaties dat credit management strategische positie begint in te nemen. Dit vraagt van de verantwoordelijke Credit Manager andere inzichten en een andere houding. De operationele kijk dient plaats te maken voor een meer strategische kijk op het organiseren van credit management en haar processen. Tijdens alle drie de filevrije colleges belicht expert Raimond Honig MBA vanuit zijn kennis, kunde en praktijkervaring naar instrumenten die deze veranderprocessen beheersbaarder, effectiever en uiteindelijk dus ook kansrijker maken.

Direct inschrijven

Programma

Deze Masterclass wordt enkel incompany verzorgd. Wij informeren u graag over het format en de mogelijkheden.

Vervolgtraining

Credit Management & Leiderschap
Credit Management & Sales
Lean Credit Management
Code: SCM
Prijs: € op aanvraag
Examenkosten: nvt
Groepsomvang: maximaal 20 deelnemers
Duur: 2 dagdelen
Data: Klik hier voor de planning.

Inschrijfformulier

  • Deelnemer

  • Deelnemer verwijderenDeelnemer toevoegen
  • Factuurgegevens