Voor wie?
- Debiteurenbeheerder
- Credit Controller en Collector
- (Assistent) Credit Manager
- Credit Consultant
- Leidinggevende
- Directie mkb
Uw Leerresultaat
Na afloop van deze training:
- Heeft u inzicht in uw eigen gedrag en oordelen bij communicatie
- Krijgt u inzicht in overtuigingen en het gedrag van verschillende types debiteuren
- Weet u welke communicatievorm het beste aansluit bij uw lastige debiteuren
- Heeft u inzicht in uw eigen stijl van overleven en verbinding maken
- Beschikt u over instrumenten om met ‘lastige debiteurentypes’ om te gaan
- Heeft u inzicht verkregen op welke manier u lastige gesprekken naar uw hand kunt zetten
- Bent u beter in staat de verschillende vraagtechnieken toe te passen in uw debiteurengesprekken
Download het volledige programmaDirect inschrijven
Programma
- Hoe communiceert u zelf en wat is het resultaat daarvan bij anderen?
- Inzicht in het communicatieproces
- Stereotypen binnen debiteuren
- Verschillende debiteurentypes
- Welke vragen stel je aan welke debiteur en welke niet?
- Verschillen in zakelijke en consumenten debiteuren
- In de praktijk oefenen van het geleerde (gesimuleerde cases)
Vervolgtraining
Opfrisdag Telefonische IncassoLeergang Incasso Specialist
Leergang Credit Control Specialist
Post-HBO Leergang Credit Professional